tisdag 3 november 2009

Hua vilken natt!!

Ibland önskar jag att man kunde fråga och dessutom få svar från lilla grynet! Undrar vad han styrde med inatt när han bestämde sig för att hålla både mamma och pappa vakna nästan hela natten.
Jag har sån tur att jag har min man, han tog hand om pojken från runt halv fyra så jag fick sova lite. Han kan nämnligen sova i soffan bättre än vad jag kan, kan för mitt liv inte slappna av och somna i soffan när pojken ligger i vagnen. Väldigt underligt fenomen, som jag absolut inte tycker om!

Ikväll blir alltså en tidig kväll, ifall lilla grynet bestämmer sig för att göra en repris... Då har jag iaf fått några timmar innan mannen kommer hem, och då kan jag ta pojken på morgonen en stund så mannen för en gång skull får vila. Stackaren förtjänar att få vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar