söndag 8 november 2009

Trött, sååå trött

Nu tycker jag allt det får vara slut på denna fixa idé sonen har om att både vara vaken och vakna flera gånger om nätterna. HUAA!! Man blir precis knasig i bollen av att inte kunna sova mer än en-två timmar i taget. Att lägga sig en stund på dagen (som nu när sonen sover) och sova är stört omöjligt, ligger bara o räknar får.

Har börjat ge honom lite välling när vi går o lägger oss, resultatet är att han vaknar lite mer sällan alltså jag kan ibland få en sömn på två timmar i taget. Vad är det med ungen?? HJÄLP!

Igår var det namngivningsfest för lilla systersonen. Hur mysig tillställning som helst! O lilla killen var så söt o hade växt massor sen jag såg honom sist. Vilket var typ 2-3 veckor sen, som högst! Den ungen ändrar utseende till varje gång jag ser honom. Mycket märkligt och väääldigt sött! :-D
Inga bilder under kvällen kunde jag ta dock, kameran hade fått fnatt - eller rättare sagt batterierna. Det är väl jag som varit snurrig som vanlig o lagt oladdade batterier bland de laddade så jag hade inge batteristyrka i kameran. Får be systeryster om lite bilder, deras kamera vandrade runt och gick varm med kort. Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar