tisdag 9 februari 2010

Planer inför den stundande födelsedagen

Vet, jaaa, jag vet att jag är ute i god tid... Men... Det är faktiskt lite roligt att kolla upp saker o ting när det handlar om så söta och goda saker som till sonens 1-årskalas. =)

Senast på listan som jag kollat är ätbara oblater med disneymotiv. Jättegulliga!! Frågan är bara hur länge de är hållbara, kan jag beställa redan nu eller ska jag vänta lite närmare dagen D?
Tänker lite på paket också, har ju fått en himla drös med leksaker nu så det är precis fullt här hemma. Kanske man skulle be sonen att endast önska sig nyttiga saker? Som lite kläder, nya badbyxor (när det är dags) eller kanske lite nya fräsiga nappflaskor? Ska nog sätta mig ner med sonen och diskutera detta tror jag. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar