onsdag 3 mars 2010

Sjukt barn blir frisk

Det är så skönt, har märkt att det går åt rätt håll för lilla grodan. Första dagen över 39 graders feber, andra dagen runt 38 graders feber och idag känns han betydligt svalare än igår så för hoppningsvis är det runt 37 grader istället.

Är ju en rookie på sånt här, har ingen aning om hur saker o ting fungerar eller hur tidigt man kan förklara dem friska nog att man kan hitta på något. (Menar inte åka till en lekpark, utan mer gå ut o gå med vagnen eller nått)

Ser ut att blir fint väder idag med och jag längtar som en tok efter sol och frisk luft, men vill samtidigt inte göra sonen sjukare eller sjuk igen genom att bege mig ut för fort med honom. Är nog bara mitt nojiga jag som kommer fram... Vi får se vad som händer under dagen, promenad eller inte - njuta av solen ska jag göra om jag så ska tända en glödlampa o sätta framför nyllet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar