tisdag 20 april 2010

Blå, blå himmel

Ännu en dag vaknar man till klarblå himmel, fågelkvitter o annat gött. Aahhh.... Njuter!!

Just nu är jag också nästintill ensam hemma, bara vovven o jag här. Sonen fick följa med pappan på äventyr. Och vad står på "att-göra-listan" idag då? Jodå, dammsugning (ett måste), tvätning (inte ett måste) och att plocka iordning här hemma så gott det går. Det brukar ju rivas ut allt onödigt och nödvändigt när den lille är hemma. ;-)

Blir nog en stund ute också om jag känner mig rätt, har två buskar till att attackera plus ett jordgubbsland. Och känner jag min son rätt så är han mer än villig att hjälpa till... Frågan är bara om det blir så bra hjälp.. Haha, äsch vad gör det? Känner de som bor här, och för dem gör det inget att rabatterna ser ut som *pip* ett år till. Hehe!

Jahopp, dags att sätta igång så jag hinner nått innan grabbsen kommer tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar