tisdag 18 maj 2010

Första dagen på nya jobbet...

... var helt okej. Ska inte säga något mer än okej då hon som jag skulle hjälpa var sjuk o min upplärare hade fullt upp, sådär som vi alla har så inget ont om det. Men det i sin tur gjorde ju att jag inte kan komma igång med en del grundläggande grejer förens hon är tillbaka. KRYA PÅ DIG FORT!! Jobbar imorgon också, sen är jag "ledig" några dagar..

Måste bara påpeka - vilken energi jag har haft nu på eftermiddagen/kvällen. Trötttjurig son - ähhh, vad gör det? Han är min bara min o jag har saknat honom hela dagen!!

älskar min trollunge

Nu har sonen somnat för natten, hunden ligger o suckar o vill att jag ska släppa ut honom och mannen är iväg på lite "egentid". Det är han värd, min man - världens bästa!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar