torsdag 21 oktober 2010

Tänder ett ljus för alla änglar

Tänder ett ljus för alla änglar ikväll...

Så liten plats en människa tar på jorden.
Mindre än ett träd i skogen.
Så stort tomrum hon lämnar efter sig.
En hel värld kan inte fylla det.

Så litet en människas hjärta är.
Inte större än en fågel.
Rymmer ändå hela världen
och tomma rymder större än hela världen
ändlösa tomma rymdskogar av tystnad sång.

Inger Arvidsson



Tänk på vad du har, din familj och dina nära - en sekund och de kan vara borta. För alltid? Nej, men saknaden blir inte mindre för det. Visa vad du känner, vilka du älskar och vilka du saknar - din tid på jorden är inte för evigt, så ta vara på den!! ♥



Tänker på er, gråter och önskar att jag kunde hjälpa er bära smärtan om ens för en liten stund...

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vill bara tacka för ditt stöd! Så fint skrivet! Vill också bara säga att jag tycker att din blogg är jättefin, önskar att jag orkade att hålla liv i en blogg, skulle behövas nu. Är så mycket som jag vill skriva för att inte glömma, är så rädd för att glömma de få månader som jag fick med min Livia. Kram Hannah

    SvaraRadera