söndag 14 november 2010

Shopping a la Ullared

Äntligen blev trippen till Ullared av. Klockan ringde 03:30 igår... Segt! Men helt klart värt det!

Det finns mycket struntgrejer på Ullared, helt klart. Mer än nödvändigt också. Men vet man vad man ska ha, så finns det ordentliga grejer. Märkesgrejer till o med. Såg både Kosta Boda och andra kända märken.

Två grejer fick jag inte med hem som jag hade på listan, och det grämer mig lite faktiskt. Ville kolla in en barnvagn jag fått tips om (det var slut, meddelade en otroligt tjurig butiksarbetare) och en tramptraktor med vagn (fanns bara en dyr och inte alls den sorten jag var ute efter).

Annars var det som vanligt (säger jag som inte har rutin på sånt här) man kommer hem med både mindre o mer grejer än vad man räknat med.

Nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar