onsdag 12 januari 2011

Hungrig!

Ingen matlåda blev det igår, maten blev för god... Suck! Och nu glömde jag beställa mat på morgonen. (är på jobbet alltså, för er som inte förstått eller är lite morgontröga, som jag) Så fatta vilken besvikelse för mig det blir nu att jag måste ge mig ut värsta snöstormen!

Näänää, ingen snöstorm. Men det snöar, det är ruggigt och jag är vrålhungrig. Så då ÄR det snöstorm för mig!


Lite update...
Fick med en jobbarkompis ut o hämta mat. Jag - mat, hon - godis. Väldigt bra deal! Nu är jag mätt o go igen och på betydligt bättre humör. Blir som en rugguggla när jag är hungrig - ibland, jämt, typ...

2 kommentarer:

  1. Men gumman, jag som hade alldeles för mycket lunch här hemma... finns det ingen app som skickar lunchlådor genom mobilen? Vi kanske ska uppfinna en och tjäna multum?

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag låter som en väääldigt bra idé! Du spånar, jag designar! =)

    SvaraRadera