fredag 18 februari 2011

Inget fredagsmys här inte!

Idag är jag nere i en svacka, en djup svacka. Suck!

Fick reda på i förmiddags att mitt uppdrag inte kommer att fortsätta. Jobbar som konsult ute hos kunder åt ett av de större bemanningsföretagen. Och nu ska de skära ner här (hos kunden) också, vilket betyder att jag får gå. Trots att jag behövs. Trots att, ja. Trots att.

Fy, sånt här gillar jag verkligen inte. Tycker verkligen inte om att inte veta vad som händer i framtiden. Alltså så som jobb o dyl. Allt annat vill jag ska vara en överraskning. Fy, fanken vilken ångest att veta om allt som händer i framtiden. Nej usch...

S, idag kommer det vara extra svårt att hålla godis-och-läsk-förbudet. Du får komma o trösta mig i stället!

Jag trivs ju på jobbet, jag vill fortsätta här! Nu tycker jag ju knappt längre att det är långa resvägar! Jag gillar mina arbetskamrater. Sjukt trist, det är vad det är!

//går o gömmer mig ett tag o ska snegla ilsket på godiskartongen brevid...

2 kommentarer:

  1. Verkligen tråkigt att höra! Hoppas att det ordnar sig till det bästa!! Förstår att godisförbudet blir tufft ikväll!! Kram

    SvaraRadera
  2. Det hoppas såklart jag också, just nu känns det också såklart som att det inte gör det. Tycker inte om att gå hemma o inte ha något att göra.

    Försöker se det från den ljusa sidan att jag bara för någon vecka sedan tänkte att det inte vore helt fel att vara hemma lite extra nu när det börjar bli ljusare o man kan vara mer ute. (precis innan det blev kallt igen..)

    Kram!

    SvaraRadera