fredag 5 augusti 2011

Du och jag fatso, du och jag

Min nya bil har kommit med en ny finess, den är höj- och sänkningsbar. Och gör så helt själv när man låser upp bilen/sätter sig i bilen/kör med bilen osv. Ni fattar va? Igår på vägen hem efter middagen körde vi en omväg hem, skulle hämta upp ett Blocket-fynd, och var tvungna att stanna för en pissepaus*. Det här är när vi skulle åka igen.

Jag, till gubben lite så där halv sarkastiskt: ÅFAN! Vad feet du är!! (så där som de säger i nån sketch)

(Bilen var tvungen att justera sig när han satte sig där i.)

Får ett skumt ögonkast.

Jag sätter mig själv i bilen - bilen måste justera sig igen och gissa vem det tog längst tid för.

Jag: Ja, det var väl bara väntat det där eller?

Får ett nickande svar...


* Pissepaus är när man inte längre kan hålla sig utan bara MÅSTE pinka. Det kvittar var, det kvittar hur - bara man får lätta på trycket. DET är en pissepaus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar