måndag 2 januari 2012

Eftersom personen/erna var av de snällare sorten tänker jag inte vara arg som sagt.

Då var man en erfarenhet rikare dårå. Ingen kul erfarenhet men de var ganska snälla de som upplyste mig så jag är inte arg. Bara lite småsur.

Mitt FB-konto blev kapat. Suck!

Upptäckte det på väg hem från veckohandlingen när jag skulle ha ihjäl lite dötid i bilen. Tänkte Vafan... Skrev jag det här?

Sjunger singstar naken. Känner mig som Carola. Vad skönt det är med vindraget i könshåret!

Okej, nog för att jag är knäpp. Och jag skulle minsann kunna sjunga singstar (om jag hade haft ett) naken. Men inte fan skulle jag känna mig som Carola. Nähää! Där går gränsen. Jag skulle känna mig som en urblåst hoppborg på uppåttjack. Eller som, äh - jag kommer inte på vad hon heter. En annan kändis än Carola iallafall. En mycket coolare kändis.

Desutom hade personen/erna ändrat min födelsedag. Många grattis fick jag. Hehe... Vem behöver en födelsedagskalender när man har facebook som  håller reda på bemärkelsedagarna åt en, eller hur?

Men, men, nu är allt uppklarat och eftersom personen/erna var av de snällare sorten tänker jag inte vara arg som sagt. Trots det skickar jag med en ganska stark uppmaning om att inte göra som jag, skita i att byta lösenord pga minnet och lathet. Byt, skriv upp om du måste, och byt ofta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar