torsdag 22 mars 2012

Åh, jag blir tokig på min dammsugare. Eller snabeldrake som jag även hört den kallas.

Morr.

Egentligen är den väl bra förutom att den skrämmet skiten ur Sebastian pga det vrålhöga ljudet, den suger typ inte alls längre, den är stor o otymplig. Speciellt om jag vill bära upp den till övervåningen.

Tror faktiskt att jag ska unna mig en ny, fin och TYST dammsugare lagom till skattepengarna. Jag menar, om det nu nödvändigtvis måste gå sönder saker lagom tills dess. Då kan jag faktiskt bidra med den. Om den inte är villig själv då alltså.

4 kommentarer:

  1. Jag kan rekommendera Nilfisk! Min man köpte en sån för några år sedan när han inte stod ut med vår gamla högljudda längre. Tror han lade närmare 3000 på den, men det har det fasen varit värt! Den går att ställa på tre sugnivåer också, och på den lägsta låter den nästan inte alls - men suger typ lika bra som en billig dammsugare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nilfisk? Är det märket eller modellen?

      Radera
  2. Märket! Kan du ingenting... ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! När det gäller städgrejer... Nepp, inte ett dyft. ;-)

      Radera