fredag 2 mars 2012

Den nya parfymen...

... bebisfotsvett. Lovely!

6 kommentarer:

  1. Hahaha stinky feet! Arvid har också såna. Tänkte på det igårkväll när jag kramades lite med maken. Att Arvid ju legat precis som på din bild med fötterna på mitt bröst, och undrade om Offa kanske kände en viss "doft"...

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte det. Han sa ingenting i alla fall. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. När vi var på middag hos några nyss kom vi in på att bebisar känner igen mamman på lukten, bland annat.

      Bröstmjölk o svett.

      Eftersom, iaf jag, blir så varm av mig under amningsperioden. Och vad säger Samuel då? JA!

      Ha! Han har aldrig sagt att jag luktar svett förut. ;-)

      Radera
  3. Ja man luktar ju typ gubbsvett när man ammar... Och är gravid...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sånt där härligt ingen informerade en om första gången. ;-)

      Radera