lördag 16 juni 2012

Lite schleeten om vi säger så

Jodå, det var en händelserik dag igår. Först ut var det flera "måsten" på stan som skulle fixas. Sen skulle det handlas o sist ordnas med lunch innan avfärden gick till kusinens studentskiva.

Ojojoj... Vad produktiv och överaskande en kan vara ibland!

Riktigt överraskad att min tröttgriniga treåring bara försökte rymma EN GÅNG när vi var på stan. Fatta! Av alla tillfällena han ville försöka (hans kroppspråk är väldigt tydligt om vi säger så) så var det bara en gång som han inte lyssnade på mig. Fattar ni hur stolt jag är!!?

Att han senare fick ett utbrott när vi skulle åka hem o fixa iordning oss till kalaset räknas knappt. Han blev bara så besviken att han inte fick följa med moster hem.

Men till saken. Det jag egentligen skulle skriva om. Jag är också sjukt imponerad av att jag klarade av att packa en övernattningsväska, skötväska, göra mig iordning OCH båda barnen till kalaset utan att bli fruktansvärd försenad. Jag menar. En kvart.. Det är väl ingenting!? Va??

Cred till alla ensamstående föräldrar där ute (igen)!!!! Fi fan vad ni är starka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar