torsdag 2 augusti 2012

Till dig som hade jävligt bråttom imorse

Vilken tur att du fick chansen att blåsa ur systemet på din SAAB imorse, verkligen. Det behövs ibland, för annars går ju bilar sönder. De går också sönder om man använder bromsen på fel sätt, exempelvis vid stopptecken. Det är väldigt viktigt att komma ihåg, och vilken tur du hade som lyckades undvika att bromsarna gick sönder då imorse...

... när jag fick panikbromsa så väskan flög fram i bilen som en projektil.

Jag hoppas att kaffet/teet smakade gott imorse på jobbet eftersom du hade så bråttom dit. Eller var det ett akut toabesök som hägrade? Hur som helst, jag hoppas att du känner dig väldigt nöjd med dig själv som lyckades unvika en krock med min bil som så olägligt skulle köra förbi det där stoppet just när du skulle köra ut utan att ens försökt stanna först.

Mitt kaffe smakade precis som vanligt kan jag meddela, även om jag fortfarande så här några timmar efteråt känner av adrenalinet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar