lördag 27 oktober 2012

Men shit vad svårt det skulle vara att få iväg lite inlägg mitt i veckan!

Jag hade ju planer från förra veckan att jag skulle bättra mig med inläggen, men NÄHÄ! Icke! Typiskt.

Jag räknar faktiskt de få minuter jag får framför hemmadatorn som ren och skär egotid. Inte egentid, nej nej... EGOtid. På min egentid tvättar jag eller gör andra hushållsgrejer - också. Samtidigt som jag gör något som jag vill. Men på min egotid - då gör jag bara det jag vill.

Och nu blev det helg igen, lite mer tid på morgonen för både mig o barnen. Småchanser att både få njuta, mysa och bli alldeles vansinnig över bananklet.

Hade inga planer för helgen igår, men blev sjukt sugen på att besöka höstmarknaden på ALV. Älskar stämmningen och skådespelarna där. Liksom ungarna. Men njaa, Hampus körde ett skrikochgråtrejs i natt som heter duga. Så humöret för att gå med två vildingar på ALV idag är minst sagt begränsad.

Nää, jag får ta o bygga upp energin för att orka en varv på en leksaksbutik idag med samma vildingar. Pust! Men vad gör man inte för de små... Och Hampus fyller ju faktiskt ett år om bara några veckor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar