tisdag 20 november 2012

Att förena nytta med nöje är alltid kul, eller hur!

Idag var det dags för min kontroll efter att Hampus kom till världen, serdu jag är ju ett sånt där hjärtbarn så jag går på kontroller regelbundet - och även idag såg allt finfint ut.

Fick med mig mina föräldrar idag, förena nytta med nöje liksom, och min mamma kom med det helt perfekta förslaget: Vi åker till Valla och köper GODIS! Tjohej, in i bilen efter första undersökningen och iväg till Valla vi for. Gamla Linköping alltså. Där Cloetta har en av sina butiker. det bidde lite godis, men jag var inte värst (eller kanske bäst?) på att handla där inte. Även om jag också kände mig duktig. Hehe...

Joalltså, det skulle varit lite bilder här men Blogger dummar sig så nähää, det blev inga bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar