torsdag 22 november 2012

Jag tror att jag är lite sömnbakis, helt ärligt.

Så som jag har gnällt över att inte få sova ordentligt, lääänge har jag gnällt också. Vårat lilla matvrak till bebis håller oss vakna flera gånger om natten för att han ska äta.

Och ja. Han är hungrig, det är inte bara en vana.

Vissa nätter har han ätit som på dagen, varannan timme - inte mycket sömn för lilla mig som tar en stund på sig att somna om. Hujedamej så trött jag varit!

Men idag, den här dagen tar nog priset alltså. Och då har jag ändå fått sova skapligt inatt. Vi tryckte i Hampus extra mycket mat och fikade en en extra gång igår för att totalt däcka honom. Och det fungerade! Bara ett nattmål inatt. Helt otroligt.

Tyvärr blir man ju sömnbakis så här när man inte är van vid att kunna sova lite längre. Med andra ord, igår hade jag huvudvärk för att jag inte sovit så bra och idag har jag huvudvärk för att jag sovit för mycket.

En blir aldrig nöjd va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar