lördag 10 november 2012

Packeterat en gris, och ni då?

Men först, innan jag stod med det det hann jag med lite andra sysslor också. Tänkte bara berätta det, för jag vet ju hur intresserade folk är av vad jag äter och gör, lite så där i FB-/Twitter- och Instagram-anda.

Jo, då det här har jag gjort idag.
  • Damsugit BÅDE över- och undervåning.
  • Bädda rent i ALLAS sängar.
  • Kört ved, men inte själv.
  • Vikt hundra maskiner tvätt. Okej, det var nog... öhm, fem. Men ändå. Det är MÅNGA!
  • Kört igång en maskin tvätt. Och ja, det betyder att jag har haft en hel drös med kläder och annat nytvättat drällandes här hemma. Och? Det var rent. Då kvittar det liksom om kläderna hämtas från en hög eller från en garderob. Så det så!
  • Packeterat en hel jävla massa kilo gris. Typ 40.
Bra va? Och med det i bagaget tänker jag gå och lägga mig, snarka högt och dregla som fasen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar