lördag 5 januari 2013

I'm back!!

Nu tror jag nog bestämt att jul- och nyårsledigheten är över för den här gången. Jag bestämde mig ganska kvickt för att inte känna någon press över att skriva inlägg under ledigheten, och det har som du kanske märkt gått väldigt bra.

Ett ynka litet inlägg på vad blev det, två veckor? Så länge har jag nog aldrig varit tyst här, men så nyttigt det är att bara vara tyst ibland också! Nu har jag mängder med material i huvudet, nu gäller det att skriva ner stolpar på alla idéer så att det blir något vettigt av dem.

Så.. Vad har du styrt med under jul och nyår? Fart runt som en snorloska för att hinna fira hos alla släktingar eller har du kunnat ta det lugnt, kanske fått släktingarna att åka till dig?

Vi firade jul hos min storasyster och hennes familj (jag fick äntligen sniffa bebis igen!) och nyår firades in här hemma med god mat och gott sällskap. Inga fyverkerier dock, Orux är fyverkerirädd och de vuxna i familjen (och sällskapet) känner av småbarnsåren så vi släckte alla lampor lååångt innan midnatt. Vid 21:30 slocknade lampan för mig närmare bestämt.

Ja, jag tror jag börjar så här. Med ett svammelinlägg.

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Oh, det påminner mig! Bilderna. Jag måste ju skicka bilder till dig från julen.

    SvaraRadera
  2. Det är lugnt, jag vet var du bor! ;-)

    SvaraRadera