måndag 11 februari 2013

Jag tackar så väldigt mycket för lånet Millis!!

Alltså, som de flesta kanske vet så har vi en ganska nykläckt bebis i familjen. Min storasysters minsting är bara två månader drygt. Och jag tar varje chans till bebismys jag får. Även då igår när vi alla möttes upp halvvägs.

Jag berättade för min syster att en av sakerna jag saknar från bebistiden är att gå runt med Hampus i bärsjalen. Närhetskänslan, de små benen som gungar mot en eller en hand som plötsligt griper tag i det där tunna skinnet på insidan på armen.

Min syster hörde min bön och meddelade att jag efter lunch skulle bära ungen i hennes bärsjal.

  

Ser du, förstår du hur mysigt det där är!? Man kan gå runt och sniffa på bebis hur länge som helst och de sover oftast som allra goast när de få vara nära. Jag tackar så väldigt mycket för lånet Millis!!

Skickade en bild till gubben för att visa hur mysigt jag hade det och fick svaret:

- Hundvalp först!

3 kommentarer:

  1. Hundvalp först :) det var ju en lysande kommentar för er båda om man bara tolkar rätt :)

    SvaraRadera
  2. Hej där!

    Jag heter Caroline och är skribent för tidningen Vi Föräldrar. För dem ska jag skriva en reportage om teknik och små barn och håller på med små intervjuer om det. Hittade din fina blogg. Vill du vara med? Mejla gärna caroline@mixmedia.se så kan jag berätta mer.

    SvaraRadera