tisdag 23 april 2013

Kusinkärlek!

Söndagen spenderades med storasyster och hennes familj, jag älskar när de kommer på besök! En av mina absoluta älsklingsgrejer är det otvungna vardagshänget, då när man kan prata, leka, äta, pyssla med olika saker och bara hänga utan några som helst måsten.

En sån dag var det. De två personerna som blev mest lyckliga över träffen var de två äldsta kusinerna tror jag. Sebastian har tjatat om att få träffa sin kusin och kusinen har tjatat på sitt håll om samma sak. Och även om de inte lekte med varandra precis hela tiden så hade de stenkoll på varandra och ville inte skiljas åt på kvällen.

När dörren var stängd och bilen började rulla iväg blev Sebastian väldigt ledsen och sa: Men mamma, jag vill ha E här! Jag älskar ju E!

Något liknande sa han sen också när han låg i sängen och vi pratade om dagen.

- Jag älskar E. Jag älskar T också, fast han är en liten bebis. Och det inte går att leka med honom än. Men när han är lika stor som jag (räknar på fingrarna) då kan vi leka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar