torsdag 19 december 2013

Kort sagt, när skaparna till Hitta Nemo behövde någon att hämta inspiration från vad gäller galenhet i bubblor så kontaktade de mig.

Varje år vid den här tiden brukar det slinka ner några julkort i brevlådan, och jag är nog lika förtjust i dem som jag är av alla ljusuppsättningar till advent.

Jag piper glatt och högljutt vid synen av dem i brevlådan. Korten alltså. Men jag skulle uppskatta lite ljusdekorationer vid eller i brevlådan också. En liten hint bara.. Jag går och kikar på dem flera gånger om efter att de har fått komma in i värmen. Jag till och med sparar dem i min jullåda. Okej - lådor. Kan, om jag får chansen, spana in dem under övriga tiden på året också.

Kort sagt, när skaparna till Hitta Nemo behövde någon att hämta inspiration från vad gäller galenhet i bubblor så kontaktade de mig.

Det är ungefär så här jag ser ut vid jultid. Minus akvariet och plus en brevbärare.


1 kommentar: