måndag 10 mars 2014

En återblick på januarikalendern

Det gick ju sådär kan vi väl säga? Började starkt men så sket det sig på slutet. Hur som helst, det lät som lätta frågor att svara på när jag först såg den. Sånna där roliga som ger en lite nytändning om vad en kan skriva om - men hujedamej vad svåra vissa va att svara på! Så att det blev mer än ett "ja/nej/ibland/berors på".

Det är lite nyttigt på sättovis när jag tänker efter. Jag tvingades att tänka efter. Inte alltid (typ väldigt sällan som det kändes som just då) som jag kom fram till något vettigt svar. Men det måste väl också räknas som ett svar. Eller?

Jaja, nu ska jag inte babbla mera. Om du vill läsa min ofullständiga januarikalender (en bloggutmaning som gick ut på att svar på en fråga en gång om dagen, en fråga - ett inlägg) så tryck på etiketten "#januarikalendern" till höger på sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar