tisdag 21 april 2015

Ska väl inte klaga va?

Det kom ju lite typiskt det där med magsjukan. Och nu vabb för hosta och snorighet som gör ungar sömnlösa på nätterna. Har vår vabuari börjat nu eller? Ooh, jag hoppas verkligen inte det!

Det är bara några veckor kvar sen är det ju långsemester för mig innan bebisen kommer. Innan dess vill jag ju kunna avsluta saker på jobbet i lugn o ro. Inte som förra gången när jag fick lämna nästan allt ouppklarat, visserligen pga sjukskrivning men ändå.

Dag nr två med vabb är snart avklarad och jag får väl ända se det positiva i det hela att det 1, inte är pga magsjuka längre och 2, när ungarna inte längre kan leka ihop (eller vara ifrån varandra) kan ta min solstol och placera mig i närheten samtidigt som jag njuter av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar