lördag 20 juni 2015

Stillsam midsommar

Jag är inte riktigt den längre som ser midsommar som en utmärkt ursäkt att supa en helg. Men jag älskar midsommar med dans (att kolla på mest för jag vill nog annars gå all in och skämma ut halva sällskapet annars), fiskedammar och musiken. Att jag som vanligt inte är en bra planerare vad gäller sånt där betyder bara att varje midsommar blir unik!

Fast en sån här midsommar lär jag verkligen inte få uppleva igen. Liksom jag aldrig kommer att få uppleve en påsk som den 2009.

För denna midsommar (och påsken -09) firades nämligen på BB. Jag är nog lika trött som om jag hade firat med dunder och brak nånstans men det är helt klart värt det. Och jag har nått som är så mycket finare att titta på än många andra trötta personer idag.

Att jag tjöt ohejdat av att det va matjesill och inte nått annat ätbart till kvällsmat igår behöver vi kanske inte prata lika högt om. (Jodå, nu börjar mjölken rinna till och därmed också tårarna.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar