fredag 11 november 2016

Så kan det gå

Lite läskigt - mest roligt.

Jo, så skulle jag nog beskriva det nya jag har tagit på mig i jobbet. Att styra och ställa över en sida i en av våra stora sociala medier. Gulp! Vad har jag gett mig in på? Fast jag vet att det kommer att gå bra och vara väldigt trögt i början. Så är det ju alltid.

Började lite smått i början av veckan och nu är det igång. Känns som sagt pirrigt eftersom det är att ta ett ännu större kliv utanför min bekvämlighetszon. Jag vet att jag klarar av det men första steget är alltid läskigt.

När jag känner mig mer bekväm i den här nya sitsen så länkar jag till sidan, innan dess får du leta själv om du är nyfiken. Lite som "känner du mig så vet du ändå vart jag menar".

Sitter du och ser snygg ut? Jo tack, det gör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar