måndag 19 december 2016

Att sälja en bil, del två

Nu är det äntligen gjort. Fatta hur skönt det känns att bli av med en bil som jag på ett konstigt plan fortfarande gillade. Om bilen hade varit felfri hade jag lätt haft kvar den.

Satte ut bilen på blocket för två veckor sedan och har haft mejlkontakt och telefonkontakt med sjukt många människor. Mycket diskuterande fram och tillbaka och det har varit väldigt tröttsamt. Har drömt om bilar i två veckor. Jag... Som inte ens gillar det mekaniska i bilar. Inte undra på att jag käns mig sliten på sistone kanske?

Men nu är den väck. Och jag kunde inte vara gladare. Visst fick jag gå ner mycket i pris, men jag fick ändå mer än vad jag först siktat in mig på. Lite win/win kanske? Om det ens är möjligt när det gäller bilar. Tror inte det.

Nu blir det att göra sig skuldfri från alla reparationer på bilen. Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar