torsdag 29 juli 2010

Säger bara WOW! Vilken dag!

Dagen spenderades i närliggande storstad - ett besök hos svåger (svägerska jobbade, typiskt!), ett snabbbesök på Busfabriken o sen en storhandling av choklad. Kan ni gissa var jag ver nånstans?? Om jag säger Cloetta - trillar en polett på plats då?

Tyvärr blev det bara en snabbvisit på Busfabriken som sagt, men ingen av oss orkade mer - det var varmt, mycket folk, hög ljudvolym osv... O lilla grodan busade på som en tok, efter några minuter dvs han var ju tvungen att spana in stället först, så jag undrar vem av oss som var mest slut.
Smidigt och praktiskt som det var hade de byggt stället så att även vuxna får plats uppe i lekställningarna. Om det var tänkt så från början vet jag inte, men smart var det. För då kan ju även sånna småttingar som pöjken leka!

Tack o hej för mig idag, nu roffar jag åt mig kassen med godis o ett glas mumsigt vin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar