torsdag 26 augusti 2010

Grr på mig själv!

Har upptäckt en ny egenska, en dum egenskap, hos mig själv. Jag gillar verkligen inte att inte veta. Så är det!

Har ju börjat nytt jobb, innan sommaren visserligen men det är fortfarande nytt för mig, och i detta jobb ingår att veta en del saker (som jag inte lärt mig än) och att hjälpa kunder (vilket jag då inte kan göra eftersom jag inte vet de där sakerna). Grr!!

Jomen, lär dig då tänker du. Jomen, det är inte så lätt tänker jag. O speciellt inte så lätt när de jag skulle vilja sitta ner o prata med i lugn o ro har alldeles för mycket att göra för att göra just det.

Det är ju ingen dum egenskap att vilja veta mer, det som är dumt är att jag blir så arg på själv över det o att jag knappt kan göra nått åt det. Lärandet går för sakta för mitt ego!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar