onsdag 15 september 2010

Åh detta val...

Nån mer än jag som har svårt att bestämma sig för vad man ska rösta på denna gång?

Tycker att det mer o mer slutar vara partipolitik och blir mer o mer sakpolitik. Kan inte längre säga att jag håller på ett o samma parti utan plockar hellre go'bitarna från... ja... nästan alla partier faktiskt. Antingen är det bra sakfrågor åt ena hållet eller andra, inget parti faller mig i smaken och inget hamnar mittemellan. Pest eller kolera enbart!

Okej, jag ska erkänna att jag inte är superinsatt i vad alla partier står för utan har försökt lyssna på vad de säger i just mina frågor - det jag brinner för, det jag skulle tjäna på. Och nepp, inte ett enda parti har allt alltså vet jag inte vad jag ska rösta på - än. Men det är ju några dagar kvar och jag har ju några dagar till på mig att ha beslutsamhetsångest på.

ps. jag vet iallafall vilket parti jag inte ska rösta på, det är väl ett plus?? ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar