tisdag 14 september 2010

Hemska natt, oo hemska natt

Natten blev som vilken natt som helst från gångna helgen plus lite till.. Sammanlagt!

Halv tre ungefär fick jag gå o lägga mig o mannen ta över. Sen låg jag däckad (efter att först gungat sonen i vagnen en timme, klappar på ryggen i sängen/soffan i cirka timme och sedan stått o gungat på honom i en timme) tills mannen kom o väckte mig halv 8. I samma ställning hela natten, inte rört mig en millimeter antar jag. Så gissa om jag är stel i rygg och armar! Gissa om jag har träningsvärk i nästan hela kroppen av nattens gympapass av gungning!

Mannen o sonen ska in till VC idag o kolla upp om det inte är öroninflammation iaf. På ett sätt hoppas jag det, alltid skönt att få namn på det dumma som spökar, och på ett annan hoppas jag inte. Vill ha en magisk lösning bara - ge honom en halv citron innan läggdags så sover han hela natten o febern går över på tre timmar - typ. Tror ni vi får en sån? Realisten inom mig säger NEJ och drömmaren säger JA TACK!!

En dag ska jag, måste jag, ge mannen den där välförtjänta sovmorgonen, chansen att sova ut. En dag, en vacker dag... Åhh, om man bara kunde vara starkare i ryggen o orka en hel natt i stället för att bryta ihop efter några timmar bara... *suckar djupt och är astrött på sig själv*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar