fredag 10 augusti 2012

Mysko

Alltså, igår när klockan ringde drömde jag en så knäpp dröm. Jag och Samuel satt i en bil och flörtade med varandra. Inget konstigt med det, ibland kan även vi bete oss som äggsjuka nyförälskade fjortisar. Han körde och jag satt brevid. Vid mina fötter låg Hampus och sjöng - larmsignalen på väckarklockan.

Det tog ett tag innan jag fattade att det verkligen var väckarklockan och inte Hampus fina sångröst om vi säger så. En märklig grej var också att båda jag och Samuel, i drömmen alltså, satt o berömde honom mellan vårat flirtande.

Men imorse... Jamen, jag VET att jag satte igång larmet igår när jag la mig. Men vem som stängde av det imorse har jag ingen aning om. Vaknade upp helt groggy och undrade vad det var som väckt mig. Kollade på klockan, lagom tid att gå upp men ingen liten plutt vid klockan som visar att larmet är igång.

Hmm, undrar om Samuel skojade lite med mig där för det kan ju absolut inte varit jag som stängde av larmet i sömnen, eller hur!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar