söndag 20 januari 2013

Det här med barnkläder...

... blir jag allmänt trög på alltså.

Kom på den briljanta idén att beställa lite kläder på nätet för att jag sällan kommer iväg och när affärer har öppet. (Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det vore inte helt fel om de småbarnfamiljsanpassade butikerna öppettider en aning. Typ så där öppna vid sju på morgonen och sen inte stänga fören sena kvällen så att man har möjlighet att åka när barnen fortfarande är pigga efter nattsömnen eller när de små monstren gullungarna har lagt sig igen.)

Men alltså, det är ju sjukt svårt att hitta ett ställe på nätet som har det allra mesta jag letar efter. Villervalla, Pippi, Hello Kitty, Disney och till bra priser. Någon som har ett bra tips?

Har kollat in nelly, jollyroom, bubbleroom och hm, åhlens. Men jag har liksom ingen lust att beställa från femtioelva olika ställen.

Antingen får jag väl göra det, beställa från massa olika ställen. Eller så måste jag verkligen ta mig i kragen och ge mig ut på shoppingrundor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar