torsdag 7 februari 2013

Har alla hittat hit än?

Jag märker på antalet läsare att det faktiskt skett en ökning sen flytten till den nya adressen. Vet inte riktigt varför men det är dökul!

Men sen så ser jag på Bloglovin att jag inte alls har lika många (eller få beroende på hur man ser det) följare.

Du kan använda den här länken för att följa mig via Bloglovin eller så skriver du helt enkelt i min adress (räcker med nennab) och därefter klickar på följa.

Hur går det föresten, har alla kunnat kommentera som ni vill och så? Jag funderar på att släppa kommentarerna lite mer fria. Som ett försök. Jag har tidigare velat godkänna kommentarerna innan publicering. Men med ordverifieringen kanske jag kan slippa från de där tråkiga spamkommentarerna.

Vi får se, jag ändrar under dagen. Och jag skulle verkligen uppskatta om du, och du, och du, ville testa.

Okej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar