onsdag 10 april 2013

Fyra års föräldraskap idag!

Hurra för gubben och mig!! Eller nähä? Hurra för Sebastian menar jag ju!

Jag har skrivit så här om hans tidigare födelsedagar... Denna blir en aning annorlunda eftersom både Sebbe och Hampus fick magsjuka i söndags/måndags så kan vi ju inte gärna bege oss någonstans som förra året. Då var vi på brandstationen en sväng.

Men tårta blir det och massor med paket! Jag skulle gärna visa dem på kort, men jag är för lat att gå ner till källaren (alltså - jag skriver detta inlägg på kvällen innan födelsedagen) och ta kort på dem. Så du för allt hia dig tills själva presentöppnandet är över.

Tårta och paket och sen så får vi se vad vi orkar med alla idag. För de senaste dagarna har tärt på hela familjen. Att bli väckt mitt i natten och fram till småtimmarna ta hand om en unge som kräks (fick gubben ta) och en unge som blev rädd av all uppståndelse och sen inte ville sova själv eller länge, tar flera dagar att hämta sig från!

Är det det som händer när man blir äldre? Kanske det jag ska varna min fyraåring (höll på att skriva treåring) idag att hans energi kommer att ebbas ut. Herrejisses vad han kommer skratta åt mig och säga att jag är tokig!

Hur som helst...



Grattis på dig min härliga tokiga och alldeles galna unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar