tisdag 23 juli 2013

Det finns knappt något enklare sätt att säga detta på

Kommer inte ihåg för hur länge sen jag såg det första gången, men det handlar kanske om ett år. Och jag föll stenhårt för det och gått och suktat efter det sen dess.

Jag har letat på helt fel ställen eller bara inte letat tillräckligt hårt. Jag vet inte. Vad jag däremot vet är att i söndags när vi veckohandlade (som för övrigt var den minsta veckohandling jag gjort sedan barnen kom tror jag) så fanns den bara där. Som magi hade den dykt upp - och i flera sorter!

I några sekunder var jag i himmelriket - glitterhimmelriket!

En av de små flaskorna fick följa med mig hem, den bara skrek om det, bönade mig. Och jag var inte svår att övertala när den frågade så fint. Absolut inte.


Går det annat än älska glitternagellack? I. Don't. Think. So!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar