måndag 23 september 2013

Familjen wraaw

Ända sedan Hampus fick sin leopardtunika har vi varit förtjusta i mönstret. Fast ja, om jag ska erkänna så var jag ju förtjust i det redan innan. Det var ju en av anledningarna till att han fick just den tunikan och inte någon annan. Och med vi så menar jag mig själv och smågrabbarna.

Tunikan är sedan länge urvuxen (buhhuuuuu!) och inköpt sedan dess är leopardmönstrade leggings till grabbarna. Ska den ena ha på sig byxorna måste även den andra ha på sig sina. De själva syskonmatchar sig när det kommer till vissa kläder hemma. Leopardleggings och rosa-med-vita-prickar-tröja. Det måste matchas.

Från och med i helgen (och tills ungarna växer ur sina byxor) kan även jag vara med i matchningen. Ett par leopardleggings inhandlades även till mig och du må tro att Sebbe blev glad när han fick se mig i dem!


En bild på familjen wraaw kommer när mina leggings fått köra ett ärevarv i tvättmaskinen.

Visste du att vissa butiksanställda måste ha handskar på sig när de plockar upp kläder på grund av alla kemikalier som finns i tyget? För att plagget ska se fins ut på galgen, inte skrynklas under transporten, inte lukta illa med mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar