torsdag 26 september 2013

Gör ett nytt försök med No poo

Jag har börjat få finnar i överflöd, jisses vad de ska ploppa upp på de mest udda ställen nu för tiden. I ÖRAT! WTF!? Varför? Bara, varför? Jaja, hur som helst så fick jag tipset om ett ansiktsvatten med blandningen äppelcidervinäger och vatten som ska kunna hjälpa mot finnar.

Har ju testat med en äppelcidervinäger/vattenblandning till hårsköljning förut som fungerat hur bra som helst mot min torra och kliande hårbotten. Så förhoppningarna är höga nu. Har även haft funderingar att återuppta den där hårsköljningen eftersom hårbotten trots mitt "specialschampoo" inte helt har lugnat ner sig sen jag slutade med det. Synd bara att det luktar apa precis när man ska skölja. Det luktar ju inte när det torkat, men eftersom jag ofta lägger mig med blött hår kan du ju ana hur min kudde luktade om natten efter att jag tvättat håret. Blää....

Hur som helst, jag ger det här ett försök mot mina nytillkomna vänner. Jag får väl igen nu eftersom jag var ganska förskonad från dem under tonåren. Finnarna alltså.

Dag två börjar nu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar