fredag 13 september 2013

Hur fungerar fredag den 13e för dig?

Fredag den 13e brukar aldrig vara ett bekymmer för mig eftersom jag lider av ständig klumpighet.

Går jag i sandaler och det finns en sten större än ett sandkorn på vägen är det mycket stor risk att jag halkar. Om jag går och fönstershoppar så verkar min hjärna vilja ta mig helt på orden där och brakar rakt in i fönster och glasdörrar när jag ska peka på något eller gå in i en affär.
Med andra ord är en fredag med otursnumret inget som jag reflekterar så stort över. För mig är det lite som så att det alltid är fredag den 13e.

Meen... Det min klumpighet brukar ge ganska många goa skratt också. I efterhand. För just där och då med ett vrickat pekfinger skrattar jag inte så fruktansvärt mycket om jag ska erkänna. Det har liksom blivit mitt kännetecken.

Go fredag på er!

2 kommentarer:

  1. Min man fyller år så jag hoppas det inte blir en oturlig dag! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe! Nej det får jag verkligen hoppas att det inte blev då!

      Radera