torsdag 2 januari 2014

2. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att tatuera in ett citat från en låttext i svanken…

Min gissning är att jag ska välja ett citat som jag inte vill ha i svanken? Typiskt, eftersom jag gärna vill ha något där. Kanske inte ett citat men tanken är liksom inte främmande om vi säger så.

Ett dåligt citat från en låttext skulle kunna vara, fasen det här blev svårt med en gång...

Baby, I can see your halo - Halo med Beyoncé

Perfekt ställe i svanken också va - vink vink!

Skulle jag ta något från en av mina favoritlåtar skulle det kunna vara.

The right thing to guide us 
Is right here inside us 
No one can divide us 
When the light is nearly gone 
But just like a heartbeat 
The drumbeat carries on  - When we stand together med Nickelback

Jo, den skulle det bli. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar