fredag 3 januari 2014

Det är livsfarligt med inredningstidningar!

Fick tre eller fyra egentligen nummer av Family Living, en inredningstidning. Inte för avancerade grejer, inte sånt där som en tänker att Jo, det är är ju jättesnyggt -på ett hotell! istället för att en blir sugen att fixa hemma.

Den här tidningen är inte så. Vilka idéer jag har nu! Det kan möjligtvis vara så att jag dundrar in till stan i dag för att göra slag i saken av en av grejerna. Det finns en möjlighet till det ja.

Och alltså, mitt hus. Där kan vi lugnt påstå att det behövs uppfräschningar både här och där. Vissa betydligt mer omfattande än andra. Men alla rum utom två måste fixas.

Eller nä, måste, måste de väl inte. Men efter mina katastrofförsök till fotoväggar så behöver jag antingen sätta upp plakat på väggen för att dölja alla hål. Eller så tapetserar vi om.

Jag tror att vi väljer alternativ nr 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar