söndag 6 april 2014

Attans då

I fredags var det bokningsdag för en viss tatuerare som jag verkligen gillar, hennes konst och jobb alltså. Rent personligen vet jag ju inte eftersom jag aldrig har träffat henne, men hon är trevlig på mejl...

Hur som helt, mina idéer kom inte med i listan. Attans! Jag ville verkligen att någon av dem skulle komma med. Men alltså, hon är så jäkla populär att hon tvingas säga nej det ganska mycket så jag visste ju att det inte var säkert att jag skulle få en tid.

Lite besviken är jag ju ändå.

För vissa av mina idéer vill jag verkligen att det ska vara hon som gör, men några av dem är det fler tatuerare som är bra på. Stilen alltså. Så nu börjar jag kika runt igen och se om jag hittar några som gör tatueringar som jag gillar och vill ha.

För det är en sak som är säker, jag kommer INTE att ta första som dyker upp eller den närmaste (om inte de gjort bra ifrån sig alltså).

30-årskris?? Nepp, bara jävlaranamma att det ska bli av det som jag tänkt så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar