måndag 27 juni 2016

Det går bättre dag för dag - dag för dag...

Provade att springa lite längre igår, alltså inte en längre sträcka totalt men att på samma sträcka som tidigare (drygt 4 km) springa längre och gå mindre. På förra löppasset fick jag lite ont i knät igen, som gick över nästan direkt efteråt men jag kände mig ändå lite nedstämd och hann tänka saker om att löpning kanske inte fungerar för min kropp - buhu! Och så vidare.

Men igår. Wohoo! Det gick jättebra! Det var grymt varmt på vissa ställen i skogen, men förutom det så kändes det så otroligt skönt och bra sällskap hade jag också. En väldigt pratsugen sjuåring som cyklade hela sträckan som jag sprang.

Tror att han tyckte det var lite kul att "snacka skit" som han sa, och att få ha sin mamma för sig själv ett tag, för han frågade när vi skulle ge oss ut igen. Han är inte så tokig den där ungen ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar